#2017-01-20 03:22:31 

Mózgownica

Użytkownik

Posty: 24

Skąd: Koszalin

Wiek: 39

Witam wszystkich forumowiczów. Ani trochę nie znam się na sprawach podatków, nawet PIT daję do rozliczenia koleżance z sąsiedztwa, która dla odmiany ma dobrą głowę do liczb. Aby się tym zajmować, trzeba znać przepisy, a u mnie z tym krucho. Jednak mam ambicję, aby prowadzić własną firmę i wraz z rozpoczęciem tego roku wcieliłam swój plan w życie. Przerażenia doświadczyłam już niedługo po objęciu stanowiska właściciela firmy. Mam nawiązać umowę z urzędem skarbowym w moim mieście, jeśli chodzi o porozumienia cenowe. Jak to rozwiązać, aby osiągnąć chociaż minimalną korzyść?
#2017-01-20 05:32:07 

nektarynka

Użytkownik

Posty: 22

Skąd: Kępno

Wiek: 50

Nie tylko Ty musisz podpisywać taką umowę. Nikt jej nie wymyślił z kaprysu. Chodzi po prostu o to, żebyś nie została oskarżona że dopuszczasz się pogwałcenia prawa polskiego, aby oszukać organ podatkowy, odciążyć swoje zobowiązania według niego a tym samym wzbogacić się.
#2017-01-20 05:55:40 

Marlenka

Użytkownik

Posty: 44

Skąd: Gdynia

Wiek: 27

Zgadzam się, To tak nie działa. Uczciwość powinna być wyznacznikiem tego, czy ktoś nadaje się na przedsiębiorcę, czy też pisany mu jest etat u mądrzejszych od siebie.
#2017-01-20 08:04:44 

raper

Użytkownik

Posty: 55

Skąd: Jarocin

Wiek: 19

Jeśli nie znasz się na tym, nic nie stoi na przeszkodzie abyś dowiedziała się, z czym dokładnie masz do czynienia. Przeczytaj sobie artykuł: https://dokumentacjepodatkowe.pl/baza-wiedzy/artykul/podmioty-powiazane-uprzednie-porozumienia-cenowe. Daje dość szeroki, wiarygodny i zrozumiały obraz tego, z czym wiąże się porozumienie cenowe.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015